Nu är det verkligen inte långt kvar! 12 dagar, det kommer bara säga svisch och så är det lördag den 19/8! Men innan dess ska jag hinna köra två andra lopp. I morgon är det kk-joggen (en kvartsmara) men då ska jag enbart delta som farthållare och jag har valt ett låg fart (55 min) för att inte riskera att "bränna" mig i onödan. På lördag däremot är det sprint i triathlon vilket är en del av touren så då vill jag ju köra hyfsat seriöst. Kanske inte ger 100% då det enbart är en vecka innan IM - men 90% kanske ;D I helgen som var hade vi vår 6:e av 10 tourtävlingar - Linnéasimmet. Det var 1000 meter OW. Jag kom på en tredje plats bland damerna vilket jag är oerhört nöjd med, särskilt med tanke på att jag fortfarande inte känner mig säker på simningen och tekniken felar nog rätt rejält. Men simningen kändes hur som helst rätt bra men det ända jag simmade och tänkte på var hur mycket längre jag skulle simma i Kalmar... 1 km var helt lagom tycker jag - 3,8 km är lååångt! Jag ber till vädergudarna inför IM att vinden håller sig borta både under simningen och cyklingen men att det gärna får fläkta lite under löpningen :)
Jag har otroligt mycket tankar och känslor inför IM just nu men jag ska försöka få ner dem på pränt inom kort!

Kommentera

Publiceras ej